Sunday 24 April 2011


PUSAT PEMULIHAN AKHLAK
(SIDIM)
A LONG STORY ME IF YOU WANT KNOW!!
korang mesti pelikk kan knpe aku ltak gmbar nie !!! btol x ?? meh sni aku ksi thu korang semua.. nie ada laah pusat pemulihan akhlak (sidim) , tmpt dia kt bkit bruntung laa dekat2 rawang kt selangor laa ..korang pegi genting highland msti korang lalu kt sidim nie , dekat situ ramai sgt2 bdk nakal bkn laki jee, pmpn pn ada taauuu jgn main2 , gilaa x gilaa laaa enn ..hehe, korang thu knpe aku kena pegi situuu ? sbb nyee aku nie sosial sgt ..skit jee xbnyk pn ..hahaha n 1 lgi di sini la bnyk knangan "PAHIT N MANIS " aku .. kalo korang trase nk try pegi sna , buat laa hal yee :)) 



hello ,, hihi


haaii korang semua thnks krana bkak blog aku nie ok  , nme penuh aku ahmad ridwan taauu sbena nyee tpi korang boleh pngil aku "EVAN" jee ok .pelikk kan dgn nme pgilan aku niee ..hihi usia aku dah mningkat tua 19 tahun ,tpi aku still xkeje mcm tunggul asyik dok rumah n mlpak ajee , bored babe xpe nnti 1 mse aku msti brubah ..hihi nk rilex2 dulu laa kta kn :P  ,& aku lahir pada bln 4 april , aku tinggal di johor bharu di pasir gudang .hahaha.aku ada 7 adik bradik .. ramai kn ..nk wt mcm mne ..semuaaa nyee "COBA'AN..aku nie dulu bdk yg nakal suke kluar rumah n mrayap xblik ..smpai kn bpak aku sndri pegi crik aku ..haha nakal x nakal .. anak abah jugakk ..lalalala tpi skrg aku dah brubah laa xmcm duluuu lgi sbb aku pkir apa dpt klau aku asyik mlepak jee,xde hasil laa..aku skrg single dah xde spe2 lgi daaa stop ask me about couple aku xnk dgar lgii.. tpi kn hati aku nie cuma ada someone jee iaitu ..kihkih malu laa nk ckp aku bgi kluuu je ok korang pndai2 laa susun ayat  
(  N  _  R       _  D  _   L  L  _H   ) *kalo korang dpt jawab ..aku bgi hadiah ok hehehe 




oohhh my car :'(
dulu kreta myvi niee hak milik aku tpi di sebab kn aku xbayar bulan kena tarik balik.. soo sad :'(      aku beli dgn duit hasil aku keje di melaka selama 5 tahun akhir nyee tgk ksyangan aku sudaa tiadaa lgi !! aku bru pakai xsmpai 1 tahun ..grrhh jahat btol owg yg tarik kreta niee!!!! bgi laa aku mase tok byar semua ..ingt aku xbayar kee haaa ..issshh mcm nk ceeeepooooookk jee owg tuh kn..bilaa laa aku nk dpt bli kreta blik ..aku jaga gila ko mcm aku jaga nyawa aku taauuu :((




i HATE you !!!!!
skrag kita break ok , thnks yee diyla wt evan mcm nie . evan da rse yg diyla curang dgn evan . diyla tduh evan mcm2 tpi kslah diyla sndri xnmpk . . . cukup lahh stakat nie jerr kte knal . . evan kn xperfect mcm laki lain . evan promise kali nie kte break jgak !! :'(
diyla btol2 cabar evan kn . evan dah cukup sbar dgn diyla slme nie evan setia gilaa kt diyla tpi diyla wt evan mcm nie ... ??why??hmm  .. hope lpas nie crik laa bf yg baik dri evan , evan thu diyla mmg da lme nk break dgn evan . now evan lpas kn diyla ok ..
( penat la asyk gdoh je ckup la kli nie )
T  H  A  N  K S      Y  O  U     D  I  Y  L  A










THNKS MY FRIENDS :)


evan suke sgt pic yg korang wt nie . . evan xtaw nk bls jasa korang . . hihi anyway thnks again yeaa sweet sgt pic korang .




No comments:

Facebook EVAN RAVEL YG PNYE PAHAM TAK !!!!